Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El seu equip legal, però, ha pactat les condicions d'una fiança de 200.000 dòlars que li permetran continuar en llibertat
188
Donald Trump es lliurarà a la justícia dijous que ve, a la presó de Fulton, a l’estat de Geòrgia. Així i tot, el seu equip legal ha pactat les condicions d’una fiança de 200.000 dòlars que li permetran continuar en llibertat.
L’expresident nord-americà no només s’enfronta a les acusacions de, presumptament, intentar manipular els resultats de les eleccions de 2020, sinó també a quasi un centenar de càrrecs repartits en quatre casos diferents. L’acord inclou, a més, restriccions sobre intimidació de testimonis i obstrucció a la justícia.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes