Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Altres dos agents han estat suspesos mentre s'investiga si varen actuar correctament
Donald Trump en la seva compareixença a la Casa Blanca. / EFE
130El president dels Estats Units, Donald Trump, ha qualificat de “covard” l’únic policia que era fora de l’institut de Florida on es va cometre el tiroteig i no va actuar per aturar-lo. Scott Peterson ha dimitit després que va transcendir que va quedar defora del centre mentre un exalumne armat amb un rifle d’assalt semiautomàtic matava 17 persones.
Altres dos agents han estat suspesos mentre s’investiga si varen actuar correctament atenent dues telefonades per alertar del tiroteig.
Segons declaracions de Donal Trump a la Casa Blanca instants abans de desplaçar-se a National Harbor (Maryland), on aquests dies se celebra la Conferència d’Acció Política Conservadora (CPAC):
“Òbviament, va fer malament la seva feina. És el cas d’una persona amb experiència, entrenada, però, o no va reaccionar adequadament sota pressió, o és un covard. Ha estat un vertader cop per al departament de Policia”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions