Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els Estats Units són el país més colpejat per la pandèmia
Els casos de la covid-19 diagnosticats ja freguen els 2 milions i mig a tot el món, 656.000 d’ells ja recuperats i amb més de 171.000 víctimes mortals. Els Estats Units són el país més colpejat per la pandèmia.
El president Donald Trump ha anunciat que suspendrà temporalment la immigració per “protegir”, assegura, ell llocs de feina destruïts a conseqüència de les mesures de confinament per combatre el coronavirus.
Trump ho ha anunciat a través de les xarxes socials, però ni la Casa Blanca ni el Departament de Seguretat Nacional han ofert més detalls de com podria ser aquesta suspensió.
El Govern de Trump utilitza la pandèmia per a endurir la seva política migratòria i, d’ençà que va comença la crisi sanitària ha tancat les fronteres terrestres amb el Canadà i Mèxic i el trànsit aeri internacional està a la pràctica paralitzat. A més, ha suspès lleis migratòries i deporta immediatament tots els sol·licitants d’asil i els immigrants sense papers que travessen la frontera.
En el seu missatge, Trump ha fet al·lusió a la “protecció” de llocs de treball en un moment en el qual les mesures de confinament han destruït 22 milions d’ocupacions en només quatre setmanes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys