Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La presidenta del Govern ha defensat el conveni per tractar-se d'un club de primer nivell i per la seva base social
La portaveu de Més per Palma a l’Ajuntament, Neus Truyol, ha assegurat avui que en cap moment no s’havia tractat l’acord de patrocini amb el Mallorca per donar nom al camp de futbol, tot i que preveia una aportació municipal de 250.000 euros.
Truyol ha criticat que se n’assabentaren quan esclatà la polèmica al Consell, i ha qualificat de deslleial l’actitud dels seus socis. Segons ha afegit, es va traslladar als socis de govern en el Consistori que el seu grup, Més per Palma, no donaria suport a cap aportació per part de Cort. “La promoció turística ha de passar a la història, Mallorca no en necessita més”, ha conclòs.
Tot el contrari que la presidenta del Govern, Francina Armengol, que ha justificat el conveni per tractar-se, ha dit, d’un club de primer nivell i per la seva base social. Ara, afegeix, cal trobar la fórmula jurídica que ho faci possible. S’ha mostrat “ben convençuda” que “des del diàleg i el consens es prendrà la millor decisió per als mallorquins”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella