Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Tot i això, confien que l'any 2022 es posi punt final a la "fase aguda de la pandèmia"
El director general de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, alerta que l’auge de la variant òmicron sumat a la delta ocasionen un “tsunami de nous casos” Aquests dies s’estan registrant rècords per tot el món i el nombre de nous positius notificats diàriament ja s’acosten a un milió. Xifres que “continuaran afegint pressió a sistemes sanitaris a la vora del col·lapse, amb els seus treballadors ja esgotats”, destaca. el director general. És per això, que demanen que s’extremin les mesures socials per a frenar la gran onada.
També subratlla que s’ha de parar esment a la campanya de vacunació i a les mesures de salut pública per evitar que les xarxes d’atenció sanitària col·lapsin. Insisteixen en la necessitat de vacunar-se contra la Covid i assenyalen que “els no vacunats tenen major risc de morir per la malaltia, sigui com sigui la seva variant”.
El màxim responsable de l’OMS va recordar que en 2021 han mort 3,5 milions per la pandèmia, enfront dels menys de 2 milions que van morir l’any passat.
Tedros confia que l’any 2022 posi “fi a l’etapa aguda de la pandèmia”. Això, però, no és sinònim que s’hagi d’abandonar la prevenció davant la “doble amenaça de les variants delta i òmicron”.
El director de l’organització per Emergències Sanitàries assegura que “és difícil que el virus s’elimini completament, però possiblement canviarà a una pauta de transmissió de nivell més baix, que causi brots ocasionals en poblacions no vacunades”. “Confiem que aquest sigui el final, però certament encara no hi som i queden encara obstacles que esperem superar aconseguint igualtat en el repartiment de vacunes”, va afirmar l’expert.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"