Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Començarà amb 8 vols setmanals, una capacitat inferior a la dels inicis de temporades anteriors, que solien començar al febrer
TUI ja ha posat data al reinici de la seva operativa des d’Alemanya. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, ho farà el 27 de març i amb vols propis que s’enlairaran des de quatre ciutats alemanyes. Començarà amb 8 vols setmanals, una capacitat inferior a la dels inicis de temporades anteriors, que solien començar al febrer.
La web de TUI Alemanya ja destaca les vacances a Mallorca oferint paquets d’una setmana a partir de 350 euros, en hotels a mitja pensió, i 648 euros amb tot inclòs.
El turoperador líder a Europa també obrirà el seu complex hoteler Club Robinson, de Cala Serena, el 20 de març.
TUI va deixar d’operar vols directes a les Illes a mitjans d’agost de l’any passat pel repunt de la covid i va tornar a enviar turistes a Mallorca el 15 d’octubre, però amb avions d’altres companyies. Si les normes estatals no canvien, tots els turistes que arribin amb el turoperador des d’Alemanya hauran de presentar una prova PCR negativa.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució