Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El turoperador inicia els vols des d'Alemanya amb 8 connexions setmanals, a la qual seguirà el Regne Unit l'1 de març i les escales de creuer el 6 de març
TUI torna al calendari vacacional d’abans de la pandèmia en els dos principals mercats estrangers de les Balears. Els primers vols de TUI Fly des d’Alemanya cap a Mallorca arribaran aquest divendres 11 de febrer. Comença amb 8 connexions setmanals que s’incrementaran de forma progressiva fins als 15 vols setmanals a final de març. Des del Regne Unit, la programació també torna a la normalitat i s’iniciarà l’1 de març cap a Palma amb 6 vols setmanals, incrementant-se fins a 10 a final de març.
“Hi ha confiança en el mercat, tot i que vendre la temporada baixa sigui més difícil, però tal com va dir el nostre CEO Fritz Joussen, esperam que les xifres de 2022 vagin apropant-se a les de 2019”, explica Ian Livesey, cap de TUI a les Balears. Tot això, matisa, si la covid ho permet.
Els creuers de TUI també preveuen començar abans que finalitzi l’hivern: el primer vaixell serà el “Mein Schiff 5” que atracarà a Palma el 6 de març amb passatgers alemanys. Els creuers de la marca Marella, enfocats al mercat britànic, arribaran a les Balears en el mes d’abril.
Les bones perspectives afecten les reserves hoteleres. En els darrers set dies de febrer s’han incrementat un 13% respecte a la darrera setmana de gener i un 548% si ho comparam amb el 2021, segons la plataforma TravelgateX. Però encara estan un 25% per davall del febrer de 2020, just abans del confinament. Britànics i alemanys representen el 44% de les reserves i el 26% es fan amb una antelació inferior als vuit dies.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca