L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

El turoperador alemany assegura que seria costós, i ofereix avançar la temporada que ve al març i de manera intensa a l’abril
La reunió entre els directius de TUI i els hotelers es va allargar durant hores.
79Tot i que l’Agrupació de Cadenes Hoteleres ho ha demanat amb insistència, TUI no allargarà la temporada turística a les Balears fins a finals del mes de novembre . Això és el que els responsables del turoperador alemany han fet saber als hotelers mallorquins en una reunió que ha durat hores, i que ha tengut lloc dimarts horabaixa en un hotel del centre de Palma.
“Ells pensen més a avançar la temporada del 2022 que no allargar la temporada actual. El seu parer és que per temes de costos no els compensaria”, ha dit Gabriel Llobera, president de l’Agrupació de Cadenes Hoteleres, tan bon punt ha acabat la trobada, a les portes de l’hotel Nívia Born.
La companyia alemanya, intervinguda pel Govern de Merkel a causa d’un deute important, reconeix que les previsions del temps són bones per la tardor i que la pandèmia està de cada vegada més controlada. Així i tot, però, assegura que allargar la temporada d’enguany els comportaria massa despeses. En contrapartida, ofereix als hotelers mallorquins avançar la temporada de l’any que ve, i començar-la a finals del mes de març i de manera intensa pel mes d’abril.
En relació amb els terminis dels pagaments, Llobera ha assegurat que “no hi ha cap tipus d’alarma“, i que algunes cadenes hoteleres ja cobraven al cap de seixanta dies. “Por, por, ara mateix no en tenim, perquè veim que TUI, de moment, respon als pagaments”, ha afegit el responsables de l’Agrupació de les Cadenes Hoteleres.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve