Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
A partir de l'11 de juliol portará turistes a Mallorca i Eivissa
81
Menorca queda, de moment, al marge de l’operativa del touroperador TUI. L’empresa ha anunciat que inicia els vols amb les Balears a partir de l’11 de juliol, però ho fa només a Mallorca i Eivissa. Segons fonts de TUI consultades per IB3 Ràdio, a hores d’ara no tenen cap vol previst a l’illa. Asseguren, això sí, que fan un seguiment de la situació per poder restablir les connexions tan prest com sigui possible.
El touroperador va oferir 250.000 places, la majoria de les quals amb origen el Regne Unit. En el conjunt de Balears, TUI va posar a disposició més d’un milió de turistes el 2019, segons dades facilitades per l’empresa Mabrian.
Menorca ha quedat fora del pla pilot del Govern Balear per portar turistes alemanys. Dels 11.000 visitants germànics previstos, tan sols un vol es destina a l’illa. Arriba aquest dissabte des de Düsseldorf i és un vol regular, ja previst anteriorment al pla pilot.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre