Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'havia produït un despreniment aquest dimecres al matí que havia obligat tancar el túnel
Fotografia facilitada pel departament de Carreteres de Mallorca.
73El Consell de Mallorca ha hagut de tancar al trànsit el túnel de Son Vic aquest dimecres matí per retirar unes lones del sòtil. El servei del Departament de Carreteres ha solventat la incidència tot d’una en conèixer la situació. Han estat uns 45 minuts que el túnel ha estat barrat al trànsit en tots dos sentits, la qual cosa en aquell moment la ruta alternativa s’havia de fer per Peguera. Finalment, passades les 11.00h, Carreteres de Mallorca ha informat que ja es pot transitar per tots dos sentits per aquest túnel de la carretera d’Andratx.
❗️Obert al trànsit el túnel de Son Vic entre Paguera i Andratx. Retirades les lones del sòtil. Restablerta la normalitat.
🚧 Abans de partir, consultau l’estat de la xarxa viària en temps real al visor d’incidències https://t.co/UuqGoT5FeF pic.twitter.com/W0cl9lodUX— Carreteres de Mallorca – Consell de Mallorca (@carreteresdeMca) October 18, 2023
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes