Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La violinista va recordar les hores de pràctica i la perseverança en l’estudi
La música va ser la protagonista de l’acte d’entrega de la Medalla d’Or Ciutat d’Eivissa. Aquest 2017 s’ha reconegut la trajectòria de la violinista Lina Tur i del fundador del grup Pachá, Ricardo Urgell. Dues persones vinculades a l’illa i que han dut el nom d’Eivissa arreu del món.
La violinista va recordar les hores de pràctica i la perseverança en l’estudi, així com aquelles persones que li han fet costat en la seva carrera. D’altra banda, en el seu discurs, Urgell, va voler recordar la figura d’Ángel Nieto. L’empresari també va fer un repàs de la seva relació amb Eivissa des que hi va desembarcar, l’any 1968.
La distinció a Ricardo Urgell però, no ha estat ben rebuda per la plataforma PROU, que afirma que l’empresari ha contribuït a la situació de turisme insostenible que pateix Eivissa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora