Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Des de l'1 d'agost fins a finals de setembre la Conselleria ha rebut 400 sol·licituds
La Conselleria de Turisme ha concedit 122 llicències a Mallorca per poder llogar habitatges a turistes des del passat dia primer d’agost, quan va entrar en vigor la zonificació del lloguer turístic.
Segons la consellera, Bel Busquets, fins a final de setembre han rebut prop de 400 peticions. Algunes encara s’estan tramitant i d’altres no han presentat tota la documentació necessària. Busquets ha comparegut al Parlament a petició d’El Pi, que s’ha mostrat molt crític amb la llei que ho regula. El diputat regionalista Josep Melià acusa el Govern de prohibir ‘de facto’ el lloguer turístic.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat