Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El curtmetratge, ambientat a la Mallorca dels anys 60, està en fase de preproducció
Mallorca, 1963. Les platges de l’illa donen la benvinguda a masses de turistes amb biquini i ulleres de sol. A Campanet, na Maria Bel, una al·lota de 16 anys, es debat entre passar l’estiu cuidant del seu padrí o descobrir l’illa a dos turistes adolescents arribats de Suècia. ‘Cementiri d’Estiu’ comença a ser una realitat. L’equip, amb base a Catalunya, està aquests dies cercant les localitzacions més adients per al seu projecte.
Un drama amb tocs de realisme màgic i expressiu que il·lustrarà el desig sexual de la protagonista a través d’escenes oníriques. I que s’endinsarà en una Mallorca que viu l’eclosió del turisme des d’una mirada femenina.
Per poder dur a terme el curtmetratge, han llençat una campanya de micromecenatge. Necessiten un mínim de 9.000 euros, tot i que la recaptació òptima és de prop de 20.000 euros. Si hi voleu col·laborar, ho podeu fer a través de la plataforma Goteo.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella