Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els expedientats s'enfronten ara a multes de fins a 1,5 milions d'euros
/EFE
114El Servei de Control d’Empreses i Activitats Turístiques del Govern ha tramitat 200 expedients sancionadors el 2018, la majoria d’ells, 119, per lloguer turístic d’habitatges sense la llicència corresponent que podrien fer front a multes de fins a 1,5 milions d’euros.
Els responsables de les infraccions relacionades amb la comercialització d’estades turístiques en habitatges il·legals són tant els propietaris dels immobles com els possibles explotadors i comercialitzadors, en virtut de la reforma de la Llei del Turisme de 2017, sobre comercialització d’estades turístiques en habitatges, ha recordat el Govern en un comunicat.
Les següents infraccions més nombroses tramitades pel servei durant 2018 han estat per a l’oferta complementària i de restauració, amb 35 expedients oberts, segons dades de la Direcció General de Turisme.
També ha obert 21 expedients sancionadors de caràcter general per diferents tipus de deficiències o canvis no comunicats.
Els expedients tramitats a empreses de lloguer de vehicles han estat 12.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears