Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Els experts consideren lògic que una persona que està de vacances consumeixi més recursos al mateix temps que gasta més diners
Entre els elements que s’han tingut en compte per fer la diagnosi prèvia a la zonificació turística que ha fet el Consell de Mallorca hi ha els elevats consums d’aigua i energia per part de l’activitat turística que ja es recollia en un estudi realitzat en el marc del PIAT.
S’estima que el consum d’aigua mitjà d’un resident és de 136 litres al dia, mentre que un turista volta els 466 litres, si feim la mitjana entre qui queda en establiments hotelers i la resta de turistes. El mateix succeeix amb el consum d’energia d’un resident, que seria de 3,95 kw/hora per habitant i dia, mentre que en casos d’allotjaments turístics s’arriba a multiplicar per sis.
Tot i que els consums diaris d’aigua i energia no són un dels quatre indicadors que s’han valorat per zonificar turísticament l’illa, sí que s’ha tingut en compte a l’hora d’estudiar la incidència que el turisme té sobre les infraestructures i els recursos
Els experts consideren lògic que una persona que està de vacances consumeixi més recursos al mateix temps que gasta més diners.
Convendria saber amb que són experts ?.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades