Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El succés ha tingut lloc a les 05.35 hores al carrer Tarragona
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
223Un turista australià de 30 anys es troba molt greu a l’UCI de Can Misses, després de caure des d’un segon pis d’aquest hotel de Ses Figueretes, a Eivissa. També aquesta matinada, un altre turista s’ha precipitat des d’un hotel de Sant Antoni. El seu estat és greu.
Segons ha informat, el primer succés ha tingut lloc a les 05.35 hores quan, per causes que es desconeixen, l’home, de nacionalitat australiana, ha caigut des del segon pis d’un hotel del carrer Tarragona d’Eivissa. Després de rebre l’avís, una UVI mòbil l’ha traslladat a l’Hospital Can Misses d’Eivissa, on ha quedat ingressat amb un traumatisme craniofacial molt greu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats