Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'Ajuntament de Sant Lluís dona 48 hores per clausurar-lo i avisa que podria tallar l'electricitat i l'aigua a l'establiment
Queden al voltant de 24 hores perquè s’acabi el termini que ha donat l’Ajuntament de Sant Lluís al parc aquàtic de Biniancolla perquè tanqui les portes. Des de les deu del matí no han aturat d’arribar turistes que tenien reserves i també algunes classes de col·legis, perquè aquesta excursió forma part del seu pla escolar.
Amelia Lluch, mestra tutora de primària de La Salle: “Ens vam adonar ahir de la notícia, veníem avui i ens demanàvem que passaria, no hem rebut cap informació que tanquessin o no…”.
La llicència municipal està anul·lada. L’Ajuntament de Sant Lluís ha avisat el parc que els podria tallar l’electricitat i l’aigua. Molts dels turistes desconeixien que la construcció del parc és als tribunals. El Consell respecta la decisió de l’Ajuntament de Sant Lluís i esperen una resolució definitiva dels jutjats.
Núria Torrent és consellera Ordenació Territorial: “L’expedient del Consorci de disciplina en sòl rústic està paralitzat perquè està en via judicial, fins que no tinguem resolució ferma no podem actuar. Si se suspèn l’activitat és molt probable que prosperi la sol·licitud d’indemnització pels perjudicis que pugui tenir”. L’advocat del promotor del parc, mentrestant, està preparant mesures cautelaríssimes per intentar frenar l’aturada de l’activitat.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari