Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Segons Aptur, la millor manera per combatre males pràctiques és que s'atorguin llicències als apartaments turístics
Imatge d'un turista al centre de Palma.
138Els hotelers constaten casos de turistes estafats. Són aquells visitants, que havien de passar les seves vacances a un pis vacacional, i es troben que la casa que havien triat i pagat a través d’internet no existeix.
L’hoteler Joan Espina de la zona Palmanova-Magaluf explica en declaracions a IB3 Ràdio que en els darrers dies s’ha trobat més d’un cas de turistes que han pagat una casa a través d’internet, però en arribar a Mallorca es troben que no tenen on dormir:
“Ens hem trobat a l’hotel gent que ens diu si tenim habitació per avui i després ens enteram que havien agafat lloguer vacacional i els havien estafat”
Aptur, l’Associació de lloguer vacacional, condemna qualsevol tipus d’estafa i recomana fer les reserves a través de canals reconeguts i fiables. El seu president, Joan Miralles, assegura que no els han arribat denúncies d’aquest tipus i considera que la millor manera per combatre males pràctiques és que s’atorguin llicències als apartaments turístics.
Escolta la notícia emesa a l’Informatiu Migdia d’IB3 Ràdio
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants