Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
És un dolç que fins fa una trentena d'anys no es feia a pobles d'Eivissa com Sant Mateu
Les postres nadalenques típiques d’Eivissa han estat les protagonistes de les jornades gastronòmiques de tardor… Els assistents han après a fer torró pagès, la famosa Salsa de Nadal eivissenca, i el bescuit.
En els pots els alumnes del taller dedicat a les postres nadalenques poden tastar la salsa de Nadal acabada de fer. Un dolç calòric i contundent fet d’ametlla, sucre i brou de pollastre. Antigament, a cada casa s’elaborava la salsa de Nadal. Un plat que sol anar acompanyat de bescuit per fer-hi sopes. El bescuit té com a ingredients principals els ous, la farina, el sucre i la batafaluga.
És un dolç que fins fa una trentena d’anys no es feia a pobles d’Eivissa com Sant Mateu, on el van importar de Sant Miquel. A Eivissa també es cuina el torró pagès, no tan conegut com la salsa. Està fet amb ametlles i fruita confitada, tot i que antigament s’hi posava un altre ingredient.
Al taller s’ha cuinat una recepta que té com a mínim 150 anys. Els assistents al taller de postres nadalenques ara tenen unes setmanes per entrenar-se i posar en pràctica els consells de les expertes cuineres.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat