La plataforma assegura voler donar resposta al gran creixement de demanda de mobilitat que viu l'illa en els últims anys, especialment notable durant els mesos d'estiu
/ Jesús Hellín.
71La plataforma Uber ha anunciat aquest dijous que començarà a operar a Eivissa a partir de dimecres, 29 de novembre, a les 09 h. D’aquesta manera, els usuaris tendran a la seva disposició els serveis de Taxi, Uber Comfort, el servei VTC premium i Uber Van, per a grups de fins a sis persones. A més, el servei de Comfort Reservi i Van Reservi, que permet fer reserves amb fins a 90 dies d’antelació, estarà disponible en les pròximes setmanes.
Segons la plataforma, amb aquest llançament continuen apostant per la col·laboració amb el sector del taxi. El servei d’Uber es va implantar per primera vegada el 2019 a Madrid, seguit de Màlaga, Barcelona i València el 2021; i Mallorca, Tenerife i Saragossa aquest 2023.
Uber ha assegurat que vol donar resposta al gran creixement de demanda de mobilitat que viu Eivissa en els últims anys, especialment notable durant els mesos d’estiu. “Volem treballar acompanyats dels taxistes, del sector turístic local i de les administracions públiques per millorar la mobilitat a Eivissa”, ha afirmat el director general d’Espanya i Portugal de la companyia, Felipe Fernández Aramburu.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
És el compromís de 240 famílies de les Illes Balears