Arriba ben prest, a la segona jornada, però ja tenim aquí el primer derbi balear a la Primera Federació. A l’estadi de Can Misses es veuen les cares dos vells coneguts, la Unió Esportiva Eivissa i l’Atlètic Balears, que es retroben a la categoria de bronze després dels dos anys que els blau cel han jugat a Segona. S’espera una gran entrada en un partit en què a més hi haurà uns 300 aficionats balearicos desplaçats a Eivissa. La UD arriba com a favorit. Va guanyar a l’estrena a Còrdova i és un dels màxims aspirants a l’ascens. Els de la Via de Cintura, per part seva, han reduït el pressupost i atorguen aquest favoritisme als pitiüsos. Serà un partit que farà reviure la rivalitat entre els dos clubs dels últims anys.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa