L’112 registra 173 incidents per la meteorologia adversa a les Balears
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
El programa, dirigit per Jaume Rovira, és el més longeu d'IB3 Televisió
A molts ens han descobert els encants i secrets del món rural i agrari de les Illes. A més, han estat testimoni d’un canvi generacional i la modernització del camp. Uep? com anam!, el programa més longeu d’aquesta casa fa els 10 anys i anit emet el capítol 495. Una dècada sencera dedicada a ser la finestra al món dels nostres pagesos i en la qual hem estat testimonis d’un canvi generacional i de la modernització del camp, però també maneres de treballar i tradicions que romanen inalterables al pas del temps.
Jaume Rovira, actual director del programa, destaca el respecte cap als pagesos i la naturalitat en transmetre el seu treball com el principal atractiu d’aquest espai, el qual ja s’ha fet un lloc a les llars illenques.
Una desena de treballadors, juntament amb els 4 presentadors i col·laboradors (Toni Ballador, Felip Munar, Jaume Coll i Miquel Montoro) són part de l’equip que han fet possible aquests 10 anys de Uep! Com anam? Sense horaris fixos, s’adapten a les necessitats del rodatge sense por a embrutar-se, es fiquen dins el fang per obrir-nos les portes del camp i els seus protagonistes
Disculpau, els comentaris es troben tancats
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua