Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El sindicat denuncia que la companyia ha indicat com a "protegits" tots els seus vols dins de les franges horàries que coincideixen amb les aturades
225
La companyia aèria Ryanair preveu que no es produeixi cap interrupció de les seves operacions durant els mesos d’estiu amb motiu de la vaga convocada en l’àmbit nacional en la seva filial de serveis en terra, Azul Handling, a conseqüència dels serveis mínims establerts. Per aquest motiu, UGT ha acusat l’empresa de boicotejar la vaga per considerar “protegits” tots els vols de la companyia que coincideixen en les hores previstes per les aturades dels treballadors.
En un comunicat, que ha enviat a l’agència Efe, Ryanair ha afirmat que “a causa de la legislació espanyola sobre serveis mínims durant els mesos d’estiu, no preveiem cap interrupció en les nostres operacions com a resultat d’aquestes vagues”. L’aerolínia ha aprofitat per retreure que el sindicat UGT, que convoca la vaga, només representa el 20% de la plantilla.
Amb tot, UGT ha acusat l’empresa de boicotejar el dret de fer vaga dels empleats, a causa d’actuacions com la de considerar “protegits” tots els vols de Ryanair dins de les franges horàries de les aturades. Això implica que els serveis mínims que treballen en aquestes franges horàries han d’atendre obligatòriament tots els vols, a diferència dels no protegits, que serien atesos només pel personal que no secunda la vaga.
En una nota de premsa, el sindicat critica que l’empresa hagi indicat tots els vols com protegits, cosa que ho poden fer donat el percentatge de mínims fixat en les franges horaris. A més, el sindicat ha acusat la companyia de lliurar “tard i malament” la carta de serveis mínims als empleats, “amb tot just 2 o 3 hores d’antelació respecte a l’inici dels torns”, i de fer canvis en els horaris per a reforçar l’operativa en les franges amb aturades. També ha acusat Ryanair de no proporcionar al comitè de vaga la relació de personal designat per cobrir els serveis mínims i d’impedir l’accés a les instal·lacions a membres del comitè de vaga.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució