Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El sindicat destaca que l'acord assolit la passada setmana suposarà una millora per a un sector important de la societat de les Illes
El sindicat UGT ha celebrat aquest dilluns una assemblea per donar a conèixer als seus delegats i afiliats els detalls del conveni d’hoteleria.
Des del sindicat asseguren que l’acord assolit la passada setmana no té cap precedent i que suposarà una millora per a un sector important de la societat de les Illes. En aquest sentit, creuen que les passes fetes en benefici dels treballadors podrien tenir una repercussió en el futur d’altres convenis pendents encara de negociació.
Respecte a les crítiques de les patronals de restauració o del sector de sales de festes a aquests acords, UGT assegura que ningú no surt perjudicat i que els treballadors després d’anys amb els sous congelats es mereixen aquest petit esforç que, d’altra banda, afegeixen, no suposa, en cap cas, grans pèrdues econòmiques per a ningú.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora