Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El sindicat assegura que la Federació Hotelera d'Eivissa i Formentera no tindrà un conveni especial ni propi
El descans dels treballadors del sector de l’hoteleria és l’actual cavall de batalla de la UGT. El conveni d’aquest sector marca 5 dies de treball i 2 de descans. El sindicat assegura que un gran nombre de la planta hotelera d’Eivissa l’incompleix, i obliga a treballar més dies dels establerts, sense compensació equivalent, o amb intercanvis com la cessió d’un llit.
Els membres de la UGT asseguren que la Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera no tendrà un conveni especial ni propi, i que aquesta ha de firmar i adherir-se sobre el que es treballa per continuar negociant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet