Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El segon sindicat més antic d'Europa ha inaugurat una exposició per recordar la trajectòria de lluita
UGT compleix avui 130 anys amb un aniversari que ha arrencat al matí a Barcelona per a celebrar el naixement d’aquest sindicat el 12 d’agost de 1888.
El segon sindicat més antic d’Europa, ha inaugurat una exposició que ha servit per recordar la trajectòria de lluita en favor dels drets dels treballadors.
Ara, diuen, obrin una nova etapa per a la recuperació dels drets perduts durant la crisi, contra les retallades a les pensions i en favor de la igualtat dels drets de la dona.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire