Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els tres darrers acomiadaments han estat els de tres persones que encara no han cobrat indemnització, assegura el sindicat
UGT denuncia que l’empresari alemany Matthias Kühn ha deixat sota mínims el personal que fa feina al Poble Espanyol de Palma. Asseguren que hi treballaven 40 persones i ara només hi queden la taquillera i l’empleat de manteniment. Segons el sindicat, els darrers acomiadaments han estat els de tres persones que encara no han cobrat la indemnització.
Els tres treballadors acomiadats, dos cambrers i la gobernanta del complex d’oci, varen anar a meitat del mes de juliol al Tribunal de Mediació i Arbitratge de les Balears per intentar arribar a un acord i poder cobrar les indemnitzacions; però, segons el sindicat, l’empresari els va comunicar que no tenia doblers per afrontar les seves obligacions econòmiques. L’empresa no ha volgut encara pronunciar-se.
Els exempleats s’han mostrat molt crítics amb la directora del complex, Norma Duval, perquè entenen que l’exvedet s’ha desentès completament del tema. UGT iniciarà accions legals per reclamar la nul·litat dels acomiadaments i no descarta demanar-ne la readmissió, mitjançant una concentració de protesta.
Mentre, el Poble Espanyol continua obert als turistes. El sindicat censura que l’empresari ha anat buidant a poc a poc de contingut l’oferta cultural, i ha eliminat les activitats que oferia. La baixa afluència al Poble Espanyol contrasta amb temps passats, quan era una atracció molt concorreguda.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys