Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Asseguren que les negociacions amb patronals i govern estan cada vegada més avançades
Els sindicats continuen fent feina perquè es tanqui l’acord que fixi el salari mínim en 1.000 euros. El secretari de política sindical d’UGT, Gonzalo Pino, ha explicat a l’assemblea de delegats que, sense aquesta millora salarial, no es tancarà l’acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva.
El sindicat també proposa que es torni a la reforma laboral del 2011 i canvis en el sistema de subcontractacions. Les negociacions amb patronals i govern, asseguren, estan cada vegada més avançades.
L’acord ha de servir de guia per a la negociació de futurs convenis.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13