Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Asseguren que les negociacions amb patronals i govern estan cada vegada més avançades
Els sindicats continuen fent feina perquè es tanqui l’acord que fixi el salari mínim en 1.000 euros. El secretari de política sindical d’UGT, Gonzalo Pino, ha explicat a l’assemblea de delegats que, sense aquesta millora salarial, no es tancarà l’acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva.
El sindicat també proposa que es torni a la reforma laboral del 2011 i canvis en el sistema de subcontractacions. Les negociacions amb patronals i govern, asseguren, estan cada vegada més avançades.
L’acord ha de servir de guia per a la negociació de futurs convenis.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat