Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La patronal CAEB s'ha mostrat partidària d'una pujada salarial moderada del 3,5 per cent enguany
UGT i CCOO s’han concentrat aquest dimecres davant de la seu de la patronal CAEB per exigir un increment salarial immediat per la conjunt dels treballadors que compensi la inflació. Els sindicats volen que la patronal s’asseguin a la taula de negociació per aconseguir que els convenis col·lectius incloguin una pujada dels sous de com a mínim el 3,5 per cent enguany i, a més, clàusules de revisió salarial en funció de la inflació, que actualment se situa en el 10 per cent. Si els empresaris no volen negociar, asseguren que convocaran mobilitzacions i vagues a partir de la tardor.
Per la seva banda, la patronal CAEB s’ha mostrat partidària d’una pujada salarial moderada del 3,5 per cent enguany i del 8 per cent en total en tres anys. Assegura que els empresaris estan fent esforços per millorar els sous, però rebutja un increment equiparable a la inflació.
Articles relacionats: Els sindicats anuncien mobilitzacions si els salaris no pugen per compensar la inflació
José Manuel Raya, advocat laboralista: “La inflació ja es nota en la negociació dels convenis col·lectius”
Torna la inflació: els preus pugen en maig fins a quatre dècimes
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals