El Govern ha dotat els dos sindicats amb 100.000 euros per contractar professionals que ajudaran en la redacció dels plans d'igualtat
Comissions Obreres i UGT ja tenen en marxa una oficina tècnica d’igualtat. El Govern ha dotat les dues organitzacions amb 100 mil euros per implantar aquest servei. Les tècniques contractades impartiran formació als delegats i intervendran en la revisió dels convenis col·lectius. A més, ajudaran a redactar els plans d’igualtat, que ja tenen un 30% de les empreses de més de 50 empleats. Aquests plans han de servir per neutralitzar les desigualtats entre homes i dones a la feina i tenir en compte els riscos a què estan exposades les treballadores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa