Les aturades seran de caràcter parcial i tendran lloc els dies 11,14, 18 i 24 d'aquest mes
Els sindicats UGT i USO han convocat quatre dies de vaga als serveis d’Ora, Bicipalma i als aparcaments municipals de la capital balear. Les aturades -de caràcter parcial- tendran lloc els dies 11,18 i 24 d’aquest mes entre la 1 del migdia i fins a les tres de l’horabaixa, mentre que el dia 14 tendrà una durada de 12 hores, des de les 8 del matí a les 8 del vespre. La vaga l’han convocada per reclamar l’equiparació de les condicions laborals i salarials de tots els treballadors i perquè es dugui a terme una negociació per a l’establiment d’un conveni col·lectiu per a tots els empleats d’aquests serveis municipals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda