Defensen que aquests turistes compensin les Balears per les seqüeles de la seva presència
El sindicat UGT ha proposat que l’impost turístic s’apliqui també als iots i altres vaixells privats. La UGT dóna suport a l’augment de l’ecotaxa, que es doblarà l’any 2018, i al fet que es cobri a tots els passatgers de creuers. El sindicat planteja que s’apliqui als turistes de iots i altres embarcacioins de gamma alta que atraquen als ports i que fondegen a les Illes.
UGT considera necessari que els turistes compensin les Balears per les seqüeles de la seva presència i assegura que ha quedat verificat que l’impost turístic no ha provocat cap efecte negatiu en el sector.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys