Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Defensen que aquests turistes compensin les Balears per les seqüeles de la seva presència
El sindicat UGT ha proposat que l’impost turístic s’apliqui també als iots i altres vaixells privats. La UGT dóna suport a l’augment de l’ecotaxa, que es doblarà l’any 2018, i al fet que es cobri a tots els passatgers de creuers. El sindicat planteja que s’apliqui als turistes de iots i altres embarcacioins de gamma alta que atraquen als ports i que fondegen a les Illes.
UGT considera necessari que els turistes compensin les Balears per les seqüeles de la seva presència i assegura que ha quedat verificat que l’impost turístic no ha provocat cap efecte negatiu en el sector.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13