Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
La Universitat al·lega el poc marge de temps que té per corregir els exàmens abans de començar les classes
/EFE
243Les Proves de Batxillerat d’Accés a la Universitat (PAU) tindran lloc els dies 6, 7 i 8 de setembre de 2017. Està previst que es presentin uns 700 alumnes de batxillerat de les Illes Balears, una xifra similar a la convocatòria de setembre del curs passat.
Enguany, la Universitat de les Illes Balears (UIB) ha proposat a la Conselleria d’Educació i Cultura passar al juliol la convocatòria de setembre de les proves d’accés, com ja fan altres comunitats autònomes com La Rioja, Astúries, Navarra, Canàries, Comunitat Valenciana i Extremadura, pel poc marge de temps que tenen abans de començar les classes a la Universitat per a realitzar, corregir i revisar els exàmens de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura