Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Un grup d'empreses tecnològiques mostren aquests dies a Palma les seves solucions per aplicar en àmbits com el turisme o la prevenció de riscos naturals
Ulleres de realitat augmentada per prevenir riscos laborals. És una de les diverses utilitats que té una plataforma que inclou diferents eines dirigides a la formació. Durant dos dies, es mostren a la Cambra de Comerç a Palma, diferents solucions tecnológiques que empreses punteres presenten al sector públic i privat. També les solucions per l’àmbit turístic hi han estat presents. Per exemple, una tecnologia que ja utilitzen grans empreses en gestió de visites. Pot servir, per exemple, per alleugerir els processos de registre dels clients als hotels, a través del reconeixement facial.
Una altra exemple de tecnologia aplicada al turisme és una oficina virtual, que ofereix una empresa emergent participada per Telefònica. A través d’aquesta aplicació, es permet al turista organitzar rutes personalitzades o consultes sobre monuments o indrets turístic amb un sol clic. Una eina que ja s’ha implantat a un centenar de destinacions turístiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106