La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Un grup d'empreses tecnològiques mostren aquests dies a Palma les seves solucions per aplicar en àmbits com el turisme o la prevenció de riscos naturals
Ulleres de realitat augmentada per prevenir riscos laborals. És una de les diverses utilitats que té una plataforma que inclou diferents eines dirigides a la formació. Durant dos dies, es mostren a la Cambra de Comerç a Palma, diferents solucions tecnológiques que empreses punteres presenten al sector públic i privat. També les solucions per l’àmbit turístic hi han estat presents. Per exemple, una tecnologia que ja utilitzen grans empreses en gestió de visites. Pot servir, per exemple, per alleugerir els processos de registre dels clients als hotels, a través del reconeixement facial.
Una altra exemple de tecnologia aplicada al turisme és una oficina virtual, que ofereix una empresa emergent participada per Telefònica. A través d’aquesta aplicació, es permet al turista organitzar rutes personalitzades o consultes sobre monuments o indrets turístic amb un sol clic. Una eina que ja s’ha implantat a un centenar de destinacions turístiques.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima