Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Son Llàtzer incorpora el projecte de l'Associació Espanyola contra el Càncer, que ja fa un any que funciona a Son Espases
Na Maribel s’ha trobat una bona sorpresa en la segona sessió de quimioteràpia que ha hagut de fer: unes ulleres de realitat virtual. És el servei que a partir d’ara ofereix també l’Hospital de Son Llàtzer per als pacients d’oncologia. Ho fan en col·laboració amb l’Associació Espanyola contra el Càncer i l’empresa Canda Health Solutions.
Durant 15 minuts, els pacients que ho volen poden relaxar-se i desconnectar de la situació en què es troben gràcies a aquesta tecnologia.
El servei ja s’ofereix a Son Espases des de l’any passat. Se n’han beneficiat 76 pacients, fins ara. En els pròxims mesos es posarà en marxa també als hospitals de Can Misses, Inca i Manacor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural