Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Nasqué com un diari vespertí, en blanc i negre i amb només quatre pàgines
El diari Última Hora es va crear l’1 de maig de 1893, ara fa 125 anys. Per commemorar-ho, el rotatiu inclou aquest dimarts una rèplica d’aquell primer número.
Es presentava com un diari vespertí, que volia oferir el major nombre de notícies nacionals, estrangeres i de Palma. Aquell primer exemplar tenia tan sols quatre pàgines, estava editat en blanc i negre i no duia fotografies. Des de llavors, el rotatiu ha guanyat en pàgines, en color, en imatges, en plantilla… i en lectors.
Aquest dimarts vespre, s’estrena a Palma un documental que repassa tota la seva història. Des que el va fundar en Josep Tous i Ferrer, fins a l’actualitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades