Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Nasqué com un diari vespertí, en blanc i negre i amb només quatre pàgines
El diari Última Hora es va crear l’1 de maig de 1893, ara fa 125 anys. Per commemorar-ho, el rotatiu inclou aquest dimarts una rèplica d’aquell primer número.
Es presentava com un diari vespertí, que volia oferir el major nombre de notícies nacionals, estrangeres i de Palma. Aquell primer exemplar tenia tan sols quatre pàgines, estava editat en blanc i negre i no duia fotografies. Des de llavors, el rotatiu ha guanyat en pàgines, en color, en imatges, en plantilla… i en lectors.
Aquest dimarts vespre, s’estrena a Palma un documental que repassa tota la seva història. Des que el va fundar en Josep Tous i Ferrer, fins a l’actualitat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar