Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Si en 15 dies no esmenen les deficiències se'ls penalitzarà
81
Ultimàtum del Consell de Menorca als portals que comercialitzen habitatges de lloguer turístic. S’han detectat quasi 1.400 anuncis que no compleixen els requisits legals, bàsicament, mostrar la llicència turística. El departament d’Ordenació del Territori els ha enviat una carta en la qual els informa que disposen de 15 dies per resoldre les deficiències. Del contrari els penalitzarà.
Aquesta investigació sorgeix després del període de la campanya en què s’informava als llogaters dels passos que s’havien de seguir per ajustar-se a la normativa en vigor i de la nova zonificació turística.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores