El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Si en 15 dies no esmenen les deficiències se'ls penalitzarà
127
Ultimàtum del Consell de Menorca als portals que comercialitzen habitatges de lloguer turístic. S’han detectat quasi 1.400 anuncis que no compleixen els requisits legals, bàsicament, mostrar la llicència turística. El departament d’Ordenació del Territori els ha enviat una carta en la qual els informa que disposen de 15 dies per resoldre les deficiències. Del contrari els penalitzarà.
Aquesta investigació sorgeix després del període de la campanya en què s’informava als llogaters dels passos que s’havien de seguir per ajustar-se a la normativa en vigor i de la nova zonificació turística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits