Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
Per celebrar el 50 anievrsari damunt els escenaris
Pocs artistes poden presumir de dur 50 anys damunt els escenaris… d’aguantar sempre en primera línia. Ella no només ho ha aconseguit, sinó que continua sumant capítols a la seva llarga trajectòria. El darrer du per títol Ultramar. Un disc gravat a l’Havana. Un mosaic de sons tropicals i mediterrànis que es converteix en un viatge d’anada i tornada. I l’ha fet acompanyada de músics com José María Vitier.
Avui presenta disc… i també llibre…. Diu qui la coneix que no qualsevol pot rompre la seva carcassa i colar-se dins la seva vida privada. Però ell ho ha aconseguit. Un any de conversa allunyada de la nostàlgia i amb els ulls posats en el futur que mostra, expliquen, una Maria del Mar Bonet transparent, profunda, professional i intensa.
Amb Ultramar viatjarà de nou a Cuba, a València, a Barcelona i Madrid. Una gira que espera començar al Teatre Principal de Palma el proper mes de setembre.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19