Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Un dels millors especialistes mundials en apnea imparteix aquests dies un clínic a Mallorca
L’apnea o busseig lliure és una disciplina, en la qual “quan un se sent massa fort abans de temps, pot trobar-se en una situació crítica”, perquè “el més important és la seguretat i el plaer, i un ha d’escoltar el que li diu el cos”. Són paraules d’Umberto Pelizzari, un dels millors especialistes del món en apnea. Tant és així, que al seu moment va estar en possessió del rècord mundial d’apnea estàtica, amb 5 minuts i 33 segons, marca que posteriorment va superar, fins a deixar-la en 6 minuts i 3 segons.
L’italià, de 55 anys, es troba aquests dies a Mallorca per impartir un clínic de tres dies sobre aquest esport de risc extrem i té molt clar que les presses mai són bones: “S’ha d’entrenar físicament i mentalment, sense pressionar-se a un mateix, sinó cercant la millor tècnica per gaudir del que es fa”. En declaracions a IB3 Ràdio, ha deixat clar que “la regla número 1 passa per no practicar mai l’apnea tot sol, sempre hi ha d’haver almenys una altra persona”. Pelizzari també diu que Mallorca és un bon lloc per practicar: “És un lloc màgic”.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat