Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Un terç de la franja litoral és bàsicament agrícola i la resta espais naturals
L’Observatori Socioambiental de Menorca (OBSAM) fa una anàlisi detallat de l’ocupació del sòl del litoral menorquí. Pren com a referència el primer quilòmetre de la franja litoral i analitza la presència del que es denomina cobertes artificials (construccions i superfícies asfaltades), cobertes modificades (agrícoles i rurals bàsicament) i cobertes naturals, fonamentalment boscos o platges. La major part, gairebé un 60%, correspon a aquest darrer àmbit, un 30% és camp i un 10,5% està urbanitzat, el que suposa 1.841 hectàrees, la meitat de les quals són urbanitzacions. Aquestes àrees urbanitzades han crescut un 1,5% entre 2002 i 2007 i un 0,5% entre 2007 i 2015.
Per municipis Ferreries (1,9%), Es Migjorn Gran (5,1%) i Es Mercadal (6,1%) són els que tenen menys litoral urbanitzat i també els que compten amb una major superfície natural (Ferreries 79%, Es Migjorn Gran 70,2% i Es Mercadal 70,1%). Pel que fa a cobertes modificades, sobretot per a conreus, destaquen Es Castell (65,1%) i Alaior (amb un 49%). Però en certs punts de la costa encara hi ha marge per créixer legalment. Un creixement regulat per normatives com el Pla Territorial Insular de Menorca.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut