La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Els alumnes de 15 anys puntuen el seu dia a dia amb un 7,53
Un 7,53. Un notable. És la nota que posen a la seva vida els alumnes de 15 anys de les Balears. Són els més satisfets amb el seu dia a dia, després dels al·lots d’Andalusia, Extremadura i el País Basc. El 84 per cent se sent ben integrat a l’escola, i són dels més ambiciosos de l’Estat. El 59 per cent vol ser el millor en tot el que fa. També són, però, dels que més sofreixen aquí assetjament escolar. Un 15,2 per cent reconeix haver-ne patit. Estam per sobre de la mitjana espanyola.
L’OCDE també alerta del perill de passar hores davant l’ordinador. Com més naveguen, diu, més s’aïllen, participen manco a classe, hi arriben tard o fins i tot falten més. De mitjana, els alumnes illencs naveguen uns 169 minuts al dia. 20 minuts més que la mitjana de l’OCDE.
L’efecte positiu sobre les notes el té la implicació dels pares. A les Balears, més del 90 per cent dels al·lots assegura comptar amb la seva ajuda per fer els deures. El que no acaben d’aconseguir és rebaixar-los l’ansietat davant un examen. Els alumnes espanyols són dels que més nervis passen a l’hora de posar a prova els seus coneixements.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura