Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les previsions són molt bones i alguns establiments han avançat l'obertura
L’hotel de cinc estrelles Me Ibiza de Santa Eulària fa els darrers retocs abans d’obrir portes aquest dimecres. Arrenquen amb un 40 per cent d’ocupació, que podria augmentar el cap de setmana perquè molts reserven a darrera hora. Les perspectives són tan bones que enguany han avançat l’obertura quinze dies. També tancaran una mica més tard per arribar gairebé als set mesos.
Una suite hi costa entre 2.000 i 3.000 euros, segons la temporada de l’any en què es reservi. Les ocupacions previstes pel juliol i l’agost ja freguen el 90 per cent. Aquest hotel de cinc estrelles forma part del 30 per cent dels establiments de Santa Eulària que obren durant Setmana Santa.
Els turistes que hi arriben diuen que trien Eivissa “perquè el clima és millor: el sol i la mar“. Un temps que “és molt agradable” i a més “la gent és simpàtica i s’hi poden fer moltes activitats”.
Els hotels de Santa Eulària esperen una bona ocupació aquests dies. L’únic problema que hi tenen, afirmen, és trobar personal per treballar en una illa cada vegada més cara.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys