Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És la segona illa amb un major percentatge de rebuig, després de Formentera
Més de 1.100 menorquins han rebutjat, fins el moment, vacunar-se contra la Covid. Això suposa un 3,5% de la població citada fins ara. És la segona illa amb un major percentatge de rebuig, després de Formentera, on un 4,8% de la població citada s’oposa a rebre una dosi, més de 120 persones. A Mallorca (7.776) i Eivissa (1.095), l’oposició suposa poc més del 2,6% de la població que ha estat citada.
Fins el moment, a Menorca hi ha 32.048 persones que han rebut almenys alguna de les dosis i s’han administrat 44.754 vacunes. Les autoritats sanitàries insisteixen en la importància de la immunització per aturar la pandèmia.
El darrer balanç de contagis deixa tres nous positius que es troben en seguiment domiciliari. A hores d’ara hi ha 51 casos actius.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061