Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'aeroport d'Eivissa arrenca la temporada d'estiu duplicant el nombre de places i de moviments que hi havia la setmana passada.
Si la setmana passada les aerolínies varen oferir a Eivissa 72.000 places en 530 moviments, aquesta setmana la xifra ha pujat a les 143.000 places repartides en 943 moviments.
En el conjunt de l’estiu, les companyies aèries tenen previst posar a la venda aquí un total de 8,6 milions de seients, és a dir gairebé un 4 per cent més que la temporada passada, una temporada que enguany s’allargarà fins al 27 d’octubre.
I pel que fa a les rutes, es passa de les 22 d’aquest hivern a les 147 aquest estiu, 9 més que a l’estiu anterior.
Des d’ahir, l’aeroport des Codolar ja amplia les seves connexions internacionals amb els vols directes a Nantes de la companyia d’Easy Jet, a Roma i Edimburg de Ryanaiar, o a París d’ Air France.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta