Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La temporada s'inicia amb 40 empreses que ofereixen experiències sensorials o excursions a preus que ronden els 200 euros per parella
Les activitats a la natura guanyen pes entre turistes que visiten Menorca. Un exemple són els ‘banys al bosc’. Es tracta d’endinsar-s’hi amb l’objectiu d’amarar-se de tot, entrar en contacte amb els arbres i viure l’experiència amb els cinc sentits. No és una ruta de senderisme, no fa falta banyador i tampoc es tracta d’abraçar els arbres. Aquest viatge sensorial, d’origen japonès, convida a relaxar la ment i alliberar l’estrès acumulat. És una de les activitats que ofereix als seus clients l’agroturisme de Llucassaldent i que ronda els 200 euros per parella.
Cada vegada són més els clients que contracten aquest tipus d’experiències, normalment en petits grups, per gaudir de l’aire lliure i del vincle amb la natura. El turisme actiu continua en auge a Menorca: quatre de cada deu persones que arriben a l’illa contracten algun tipus d’experiència com aquesta i ja són quaranta les empreses que s’hi dediquen.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila