Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Dona una valoració de 4,65 punts sobre 10 a la gestió del Govern català
Segons un sondeig fet públic pel Centre d’Estudis d’Opinió de Catalunya, un 61,6% dels catalans suspenen el Govern de la Generalitat de Catalunya per no saber resoldre, diu, els problemes.
L’enquesta, que es va realitzar a 1.600 persones entre el passat 18 de novembre i el 12 de desembre, dona una valoració de 4,65 punts sobre 10 a la gestió del Govern català.
D’altra banda, un 30,6% dels enquestats va respondre que el Govern sí que sap resoldre els problemes, però necessita temps. Només un 1,6% va afirmar que la Generalitat ja els està resolent.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut