Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Franquícies i multinacionals han iniciat avui les rebaixes d'hivern, el que redueix el marge de benefici dels negocis locals
Més de la meitat dels petits comerciants i establiments de proximitat han davallat la facturació de vendes d’aquest Nadal en comparació al de l’any passat. L’auge de la compra per internet i l’avanç de les rebaixes d’hivern de franquícies i multinacionals (amb descomptes que ja marquen un 50%) han reduït encara més el marge per als botiguers locals.
Tot i això, els comerciants menorquins es mostren optimistes. Encara queden tres dies per l’arribada dels Reis i esperen que venguin carregats, i si pot ser, de producte local.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions