Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Govern i Consell de Mallorca organitzen diferents activitats en línia per fer sentir la veu feminista
El 8 de març d’enguany ha de ser tan reivindicatiu com sempre. És el que demanen les administracions, tot i reconèixer que amb les restriccions no es podran fer accions massives al carrer.
Tant el Govern com el Consell de Mallorca animen tothom a cercar estratègies imaginatives per fer alçar la veu feminista.
Les administracions faran diferents actes i activitats en línia durant els mesos de març i abril.
El Govern farà un reconeixement al Col·legi d’Infermeria, l’entitat Feminisme a l’Escola i l’Associació de Dones Empresàries Cooperativistes (Adecoop).
Entre les accions preparades pel Consell, hi ha la posada en marxa de l’aula de polítiques feministes Maria José Varela, en homenatge a la referent del feminisme morta ara fa un any.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions