Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El Recinte Firal d'Eivissa es converteix en un punt calent on trobar proveïdors per a les constructores de l'illa
Diumenge és el darrer dia de la quarta edició de la fira Ibiza Home Meeting. Una trobada d’empreses dedicades a la construcció amb la participació de 66 expositors.
El sector de la construcció a Eivissa està saturat de feina. El primer any de la fira, la majoria d’empreses participants eren d’Eivissa i enguany, és al revés, el 80% són de fora perquè les empreses d’aquí estan saturades de feina i no necessiten captar clients.
En aquesta trobada empresarial es fan contactes amb proveïdors de la Península. Un sector que està “disparat”, diuen, és el de les cases de luxe i dins d’aquest marc puntualitzar que també es recicla sobretot en reformes d’habitatges.
Una edició la d’enguany que es consolida i que es converteix en un punt calent on empreses d’Eivissa poden trobar proveïdors del sector de la construcció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE