El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
El Recinte Firal d'Eivissa es converteix en un punt calent on trobar proveïdors per a les constructores de l'illa
Diumenge és el darrer dia de la quarta edició de la fira Ibiza Home Meeting. Una trobada d’empreses dedicades a la construcció amb la participació de 66 expositors.
El sector de la construcció a Eivissa està saturat de feina. El primer any de la fira, la majoria d’empreses participants eren d’Eivissa i enguany, és al revés, el 80% són de fora perquè les empreses d’aquí estan saturades de feina i no necessiten captar clients.
En aquesta trobada empresarial es fan contactes amb proveïdors de la Península. Un sector que està “disparat”, diuen, és el de les cases de luxe i dins d’aquest marc puntualitzar que també es recicla sobretot en reformes d’habitatges.
Una edició la d’enguany que es consolida i que es converteix en un punt calent on empreses d’Eivissa poden trobar proveïdors del sector de la construcció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven