CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Per fomentar-ne la recollida, s'instal·laran vuit contenidors més a Vila, quatre de Càritas i quatre més de Deixalles
Un 90% de la roba no es recicla a Eivissa i va a parar a l’abocador. Per fomentar-ne la recollida, s’instal·laran vuit contenidors més a Vila, quatre de Càritas i quatre més de Deixalles.
L’any passat, a tota l’illa es varen reciclar gairebé 500 tones de roba, una xifra que s’espera repetir enguany. La major part, 450 tones, la recull Càritas, que les dona a persones necessitades i també la ven. Una roba que és d’una qualitat superior a la que es recull a Mallorca, segons la Fundació Deixalles.
Càritas alerta que n’han repartit més que altres anys, perquè molts usuaris fan feina, però no poden mantenir-se.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició